22 грудня в центральному офісі АМУ відбулася церемонія підписання Меморандуму про співпрацю між Асоціацією міст України та Професійною спілкою працівників житлово-комунального господарства, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення України.

Документ підписали Виконавчий директор АМУ Олександр Слобожан та Голова Профспілки  Олексій Романюк

Меморандум укладено з метою консолідації зусиль у питаннях формування в суспільстві загального бачення життєвої необхідності збереження та розвитку житлово-комунального господарства, міського електротранспорту та іншої інфраструктури населених пунктів.

«Підписання меморандуму започатковує новий напрямок співпраці між АМУ та Професійною спілкою працівників ЖКГ, відкриває нові можливості вирішення питань у сфері захисту трудових прав працівників підприємств житлово-комунальних послуг, а також вдосконалення нормативно-правової бази функціонування комунальних підприємств», – зазначив Олександр Слобожан.

Асоціація міст України та Професійна спілка працівників ЖКГ, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення України домовилися об’єднати зусилля для: вирішення питань захисту трудових прав працівників підприємств житлово-комунального господарства та міського електротранспорту; вдосконалення нормативно-правової бази функціонування комунальних підприємств; справедливого та економічно обґрунтованого тарифоутворення; удосконалення системи підготовки кадрів.

Олексій Романюк наголосив на важливості об’єднання зусиль АМУ і Профспілки у питаннях розвитку житлово-комунального господарства і захисту  прав та  інтересів працівників цієї  галузі.

У Профспілки й Асоціації багато спільних завдань,  і ще задовго до підписання  Меморандуму сторони неодноразово співпрацювали над  розв’язанням гострих проблемних питань.

Підписання цього важливого документу  конкретизує та систематизує  проведення спільних заходів спрямованих  на забезпечення стабільної роботи підприємств житлово-комунальної сфери у містах, збереження  кадрового потенціалу цієї галузі та підвищення якості обслуговування населення.

 

 

 

 

Пропонуємо ознайомитись із текстом підписаного  Меморандуму.