Мін'юст попередив про тимчасову відсутність доступу до реєстру юридичних осіб
З 18:00 7 серпня по 16 серпня 2020 року функціонування чинного програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань буде припинено.
Як повідомляє прес-служба Міністерства юстиції, в цей час відбуватиметься впровадження в промислову експлуатацію оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру.
У період впровадження оновленого ЄДР прийом документів, що подаються для державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, не здійснюватиметься.
"З 7 по 16 серпня дані будуть переноситися з старого реєстру в новий і доступ реєстраторів до ЄДР протягом цього часу буде відсутній. Документи на реєстрацію не приймаються з 00:00 години 5 серпня, а документи, представлені до цих пір, повинні бути опрацьовані до 18 годин 7 серпня. Просимо вибачити за тимчасові незручності та запланувати проведення реєстраційних дій (реєстрація юридичних осіб та ФОП, зміни директора, внесення змін до зареєстрованих даних і т.п.) до 5 серпня або після 16 серпня ", - пояснив міністр юстиції Денис Малюська.
У той же час він зазначив, що в період перенесення даних Колегія з розгляду скарг у сфері державної реєстрації продовжить працювати, мати доступ до ЄДР, і зможе оперативно реагувати на потенційні рейдерські атаки. Серед переваг нового ЄДР, за словами глави відомства, безкоштовний пошук відомостей за даними відокремленого підрозділу юридичної особи; забезпечення можливості формування виписки після проведення будь-якого реєстраційної дії; можливість обліку сімейних фермерських господарств і поява окремого ознаки створення такого господарства; вдосконалені бізнес-процеси реєстрації, зокрема створено відображення проведених змін, забезпечено припинення ФОП і внесення змін до відомостей про юридичних осіб в один етап, додані нові атрибути розширеного пошуку.
"Також в новому ЄДР створені нові реєстраційні дії, зокрема, перехід на діяльність на підставі власного установчого документа або модельного статуту, внесення і скасування заборони здійснення реєстраційних дій, внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ; створені нові друковані форми документів (заява, рішення про відмову) і оновлені наявні (витяг, виписка, опис представлених документів, повідомлення про відмову) впроваджені додаткові механізми контролю та модулі безпеки, зокрема, контроль наявності сканованою копії поданого документа, підтвердження операцій в системі з використанням КЕП, ідентифікація користувача при отриманні виписки на порталі з використанням КЕП, автоматичний "LOG-OFF" при наявності ПО віддаленого управління і неактивності користувача в системі, в свою чергу буде сприяти у протидії рейдерству ", - зазначив Малюська.
Серед інших переваг оновленого реєстру в Мін'юсті зазначають:
- можливість формування запиту на видачу копій документів з реєстраційної справи;
- наявність словника адміністративно-територіального устрою з можливістю обрання вулиць з переліку, що забезпечує єдиний підхід при введенні адреси;
- оновлений атрибутивний складу форм для внесення інформації, зокрема з'явилися додаткові поля для внесення необхідної інформації в ЄДР;
- створена нова сутність - "кінцевий бенефіціарний власник", тим самим покращено якість внесення даних про кінцевих бенефіціарів власників шляхом їх чіткого структурування та відділення від засновників, що, в свою чергу, дозволяє розміщувати інформацію в окремих блоках при наданні відомостей з ЄДР або публікації в відкритих даних.