Плюс ще один майже новий тролейбус - вже 18-й з початку війни – вийшов на лінію.

Всі знають, що Кривий Ріг найдовше місто Європи. Довжина тролейбусних мереж найдовша в світі - 262,2 км. Місто продовжує працювати над розвитком муніципального електротранспорту.

Під час  воєнного стану  комунальним підприємством «Міський тролейбус»  капітально відремонтовано 17 тролейбусів, за рахунок міського бюджету придбано 10 нових автобусів. У цьому році планується капітально відремонтувати ще 6 тролейбусів, з них 2 з дизель-генераторною установкою і також буде замінено 10 км тролейбусної контактної мережі.

Капітальні ремонти тролейбусів проводяться з кількох важливих причин:

  • продовження терміну експлуатаціїзамість купівлі нового транспорту (що значно дорожче),  капітальний ремонт дозволяє суттєво продовжити «життя» тролейбуса (іноді на 5-10 років);
  • економія коштів- капремонт в рази дешевший за придбання нового тролейбуса. Це ефективний спосіб оновити автопарк у бюджетних умовах;
  • підвищення комфорту пасажирів – в оновлених тролейбусах встановлюють: нові сидіння, краще освітлення, сучасні інформаційні табло;
  • покращення безпеки та технічної надійності – під час ремонту оновлюються гальмівна система, електроніка,  елементи управління-це зменшує ризики аварій та поломок

Виконуються такі види робот: ремонт несучої рами каркаса, ремонт всіх основних агрегатів, повністю оновлення салону тролейбуса , а саме покриття підлоги, стелі, заміна в салоні тролейбуса панелі на алюфаст, встановлення   нових джерел  змінного струму, освітлювальних приборів, становлення нових пасажирських  сидінь. Після ремонту тролейбуси виглядають як нові - сучасний інтер’єр, зручні сидіння та оновлений зовнішній вигляд створюють комфортні умови для пасажирів.  

Естетично оновлені тролейбуси не лише зручні, а й  приваблюють увагу сучасним виглядом-місто стає охайнішим і комфортним для мешканців та туристів.

  

                                         М.О. Кундер, голова ППО КП «Міський тролейбус»